نوشته شده توسط : زهرا

با فرارسیدن سرما بسیاری از بانوان و دختران خوش سلیقه به سمت خرید بوت ها و نیم بوت های چرمی می روند. در این مطلب برای اینکه بتوانید خرید بهتری انجام دهید نکاتی را توضیح می دهیم که می تواند در زمان خرید بوت چرم زنانه بسیار کمک کننده باشد.

 

اولین نکته: رنگ بوت یا نیم بوت چرمی

بدون شک رنگ هایی مثل مشکی و قهوه ای علاوه بر آن که بسیار شکیل هستند، به همراه انواع پوشش ها هارمونی مناسبی ایجاد می کنند و بدون هیچ محدودیتی دست شما را باز می گذارند تا به همراه انواع لباس های زمستانه خود از جمله پالتو، بارانی و... آن ها را مورد استفاده قرار دهید. البته منکر زیبایی رنگ های شاد و جذاب دیگر نیستیم اما با توجه به حساسیتی که بسیاری از بانوان نسبت به پوشش خود دارند و همچنین گران بودن بوت های چرمی، رنگ هایی که با اکثر رنگ ها ست می شوند، انتخاب مناسبتری خواهد بود.

 

دومین نکته: به پاشنه بوت چرمی دقت کنید!

بوت های پاشنه بلند پاهای شما را کشیده تر نشان می دهند و جلوه زیباتری برای استایل شما ایجاد می کنند. اما فراموش نکنید که اگر دیسک کمر و یا مشکلان مشابهی داشته باشید و در عین حال از بوت های پاشنه بلند استفاده کنید، کمر درد بیشتری احساس خواهید کرد و طولانی مدت با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. بهتر است ابتدا شرایط بدنی خود را بسنجید و سپس اقدام به خرید بوت یا نیم بوت چرمی کنید.

 

سومین نکته: اصل بودن چرم را بررسی کنید!

اولین پیشنهاد ما برای خرید چرم اصل، مراجعه به فروشگاه های معتبر است. ولی به طور کلی اگر با ویژگی های چرم اصل آشنایی داشته باشید و در این خصوص اندکی مطالعه کرده باشید، به شکل بهترین می توانید چرم اصل را از غیر اصل تشخیص دهید. از جمله چرم اصل هیچ بویی ندارد و بافت آن منظم نیست.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

هر فصلی پوشش خاص خودش را می طلبد و برای تجربه استایلی شیک و جذاب نیاز است که هر فصل از کیف و کفش ها مخصوص همان زمان استفاده کنید تا استایلی زیبا و کامل داشته باشید. فصل زمستان هم بیش از هر چیزی به یک جفت نیم بوت و یا بوت، پالتو و شال و کلا های هیجان انگیز نیاز دارد. در بین طیف وسیعی از کفش ها و چکمه هایی که در زمستان تولید و عرضه می شوند، بوت و نیم بوت های چرمی جلوه جذاب تری دارند و از ماندگاری بیشتری برخوردارند، همچنین به دلیل کیفیت بالایی که دارند، پاها نیز در آن ها راحت تر خواهند بود و می توانید یک پیاده روی دلچسب را با بوت و یا نیم بوت چرمی خود در یک عصر دل انگیز زمستانه تجربه کنید.

 

مزایای نیم بوت چرم زنانه

این نیم بوت ها علاوه بر جلوه کلاسیک و زیبایی که دارند، میتوانند از پاهای شما در برابر رطوبت باران و برف نیز مراقبت کنند، چرا که بارش برف و باران جزء جدانشدنی فصل زمستان و حتی پاییز است و به همراه داشتن یک جفت بوت با کیفیت و راحت از ملزومات این فصل سرد به شمار می رود.

 

نیم بوت زیپی یا بندی؟

اگر از جمله بانوانی هستید که زمان زیادی برای باز و بسته کردن بندهای بوت خود ندارید و یا انجام این کار از حوصله شما خارج است، پیشنهاد میکنیم از بوت های زیپی استفاده کنید، بوت های زیپی ضمن اینکه جلوه زیبایی دارند به راحتی  و در کمترین زمان باز و بسته می شوند و انتخابی ایده آل برای بانوان پر مشغله به حساب می آیند.

 

نکات خرید نیم بوت و بوت چرمی

قبل از هر چیز به ارتفاع پاشنه نیم بوت توجه داشته باشید، اگر قصد دارید از نیم بوت خود در طول روز و برای ساعات طولانی استفاده کنید بدون شک ارتفاع زیاد می تواند پای شما را خسته و کمرتان را با مشکل مواجه کند. هیچگاه برای زیبایی بیشتر، سلامتی خود را به خطر نیاندازید!
اگر می خواهید نیم بوت شما به راحتی با هر رنگی از پالتو و کت شما هماهنگ شود، بوت های چرم مشکی رنگ را به شما توصیه می کنیم تا هر روز دغدغه هماهنگی پوشش خود را نداشته باشید!

 

و در آخر یک پیشنهاد: همیشه قبل از خرید نیم بوت و بوت چرمی، نگاهی به جدیدترین مدل های آن سال بیاندازید تا خریدی هوشمند و مدرن را تجربه کنید...

 

منبع: https://www.sorenaleather.com/%da%a9%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d9%86%db%8c%d9%85-%d8%a8%d9%88%d8%aa-%da%86%d8%b1%d9%85-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87-2020/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()