نوشته شده توسط : زهرا

کیف ها یکی از مهم ترین اجزای پوشش و استایل بانوان را تشکیل می دهند و بدون شک در زیبایی پوشش آن ها تاثیر مستقیمی دارند. کیف ها می توانند در مدل های مختلفی انتخاب و خریداری شوند. بسیاری از بانوان تمایل دارند تا زود به زود یک کیف جدید بخرند و به همین خاطر حاضر به صرف هزینه های بالا نیستند. از طرفی بانوان زیادی نیز حاضرند هرچند با قیمت بالا یک کیف با کیفیت و ماندگار از جمله کیف زنانه چرم سورنا را خریداری کنند و تا سال های سال از جلوه زیبا و ماندگاری آن لذت ببرند.

کیف ها در مدل های مختلفی از جمله کیف دستی، کیف دوشی و کوله پشتی، کیف شب و مجلسی و .. طراحی می شوند که دختران و بانوان با توجه به سلیقه خاص خود و این که قرار است از آن کیف در چه مناسبتی استفاده کنند، اقدام به انتخاب و خرید می کنند. برای خرید کیف به موارد زیر حتما توجه داشته باشید.

 

سایز کیف را در نظر بگیرید

قطعا حجم کیف باید با موقعیتی که قصد استفاده از آن را دارید همخوانی کامل داشته باشد، به عنوان مثال انتخاب کوله پشتی برای فردی که دائما نیاز است وسایل خود را جا به جا کند انتخاب هوشمندانه تری نسبت به کیف های دستی و فانتزی است که تحمل وزن بالایی ندارند.

و یا فرضا اگر مشکل کمر درد دارید و یا نیاز نیست تا وسایل زیادی را همراه خود داشته باشید، کیف های دستی و یا کمری کوچک انتخاب درستی برای شما خواهند بود.

 

جنس کیف

کیف هایی که برای استفاده روزانه و یا محل کار در نظر گرفته می شوند باید از جنس خوبی برخوردار باشند و از این رو کیف های چرمی بسیار ایده آل خواهند بود. اما اگر برای یک مهمانی به دنبال خرید کیف هستید نیاز نیست تا حساسیت بسیار بالایی به خرج بدهید! یک کیف زیبا و پر جلوه انتخاب کنید و از درخشش آن لذت ببرید!



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

قطعا کفش ها تاثیر زیادی در زیبایی پوشش افراد و به ویژه بانوان خواهند داشت و در صورتی که کفش مناسبی خریداری نشود، علاوه بر آن که بر استایل شما تاثیر منفی خواهد گذاشت، ممکن است برای سلامتی پاهای شما نیز مشکل ساز شود. در این مطلب به معرفی چند مدل از انواع رایج کفش های زنانه می پردازیم.

بانوان معمولا برای مکان های متفاوت کفش های مختلفی از جمله پاشنه بلند، پاشنه تخت، صندل، کفش چرم و... را انتخاب می کنند. به عبارتی تنوعی که بانوان در مورد کفش ها از آن بهره مندند از کفش های مردانه بیشتر است و معمولا فضای بیشتری از جا کفشی ها را در هر خانه ای، بانوان به خود اختصاص می دهند!

 

معرفی کفش های بنددار دور مچ پا

این کفش ها می توانند در انواع پاشنه دار و بدون پاشنه باشند و معمولا بر روی قوزک پا یا مچ پا بندی قرار گرفته که به کمک آن بسته می شوند. معمولا این کفش ها در موقعیت های مختلف قابل استفاده هستند و محدودیتی در استفاده از آن ها وجود ندارد.

 

 معرفی کفش های تخت

کفش های تخت یکی از بهترین و بی دردسرترین کفش هایی است که هر بانویی می تواند آن را انتخاب کند. اغلب بانوان با کفش های پاشنه تخت احساس راحتی می کنند.

 

معرفی کفش های چرمی

کفش های چرمی یکی از لوکس ترین و بهترین گزینه های پیش روی بانوانی ست که اهمیت خاصی برای استایل خود قائل هستند و می خواهند در محل کار، برای یک قرار دوستانه و حتی گشت و گذارهای روزانه خود، استایلی خاص و زیبا داشته باشند. همچنین کفش های چرمی از نظر راحتی و استاندارد بودن نیز یکی از بهترین گزینه ها به شمار می روند. برای اطلاع از نکات خرید کفش چرم زنانه کلیک کنید تا به راحتی یک جفت کفش چرمی مناسب را انتخاب و خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

در این مطلب به چند نکته مهم و کاربردی در خصوص خرید کفش اشاره می کنیم که به شما کمک می کند تا یک کفش مناسب و استاندارد خریداری کنید. همانطور که می دانید پاها نقش مهمی در سلامت دارند و از آنجایی که نیاز است در اکثر مواقع و در طول ساعات کار و تفریح پاها داخل کفش قرار بگیرند، لازم است تا به سلامت آن ها اهمیت داده شود و در خرید کفش هوشمندانه عمل کرد، چرا که همه اصطلاح پا، قلب دوم انسان است را شنیده ایم و می دانیم که اگر به سلامت آن توجه نشان ندهیم، آسیب های جدی برایمان در پی خواهد داشت. از طرفی علاوه بر آن که نیاز است تا از یک جفت کفش استاندارد استفاده شود، لازم است تا در هر شرایطی متناسب با آن فضا کفش مان را انتخاب کنیم. مثلا پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای محیط های رسمی مثل دانشگاه و یا پیاده روی یک انتخاب غلط است که علاوه بر اینکه در چشم دیگران اثر منفی از ما باقی خواهد داشت بلکه خود فرد نیز با این پوشش در این محیط ها احساس ناراحتی خواهد کرد. در ادامه به چند نکته ساده و مهم در خصوص انتخاب کفش مناسب اشاره می کنیم.

 

 

سایز کفش

بدیهی است که در هنگام خرید باید مطابق با سایز پای خود اقدام کنید. در برخی از موارد ممکن است افراد به شکل مادرزادی و یا بنا به دلایل دیگر سایز پاهای چپ و راستشان با هم برابر نباشد، یا ممکن است بانوان باردار در دوران بارداری سایز پاهایشان تغییر کند و بزرگتر شود، در این موقع لازم است تا حتما هر دو جفت کفش را پوشید و کمی با آن ها قدم زد تا از راحتی پاها در آن اطمینان پیدا کرد. همچنین اگر کفشی که مدنظر قرار داده اید، بندی است حتما موقع پرو کردن بندهای هر دو کفش را ببندید و با آن ها راه بروید، چرا که اگر فقط به پوشیدن آن ها اکتفا کنید ممکن است متوجه نشوید که با بستن بند تاچه میزان به نوک پا و یا پاشنه شما فشار وارد می شود و بعدا از خرید خود پشیمان شوید.

 

زمان خرید کفش

گفته می شود که عموما در صبح ها پاها در سایزی کوچکتر از سایز اصلی خود هستند و با نزدیک شدن به ظهر پاها از سایز اصلی بزرگتر می شوند و با فرار سیدن بعد از ظهر، پاها در سایز اصلی و واقعی خود قرار می گیرند. از این رو برای این که دقیقا متناسب با سایز واقعی پاهای خود خرید کنید و کفش دلخواه خود را بپوشید، توصیه می کنیم بعدازظهر ها را به عنوان زمان مناسب ملاک قرار دهید.

 

با جوراب یا بدون جوراب؟

اگر قرار است کفشی که خریداری میکنید را به همراه جوراب استفاده کنید، حتما لازم است تا در زمان خرید و پرو هم جوراب به پا داشته باشید. چرا که جوراب ها به خودی خود باعث تغییر سایز پا می شوند و ممکن است بعدا موقع استفاده از کفش احساس ناراحتی کنید. در مورد خرید صندل و یا کفش های مجلسی زنانه که غالبا بدون جوراب پوشیده می شوند، می توانید بدون جوراب پرو کنید، اما کفش های ورزشی و اسپرت در اکثر مواقع به همراه جوراب استفاده می شوند.

 

وزن کفش

به وزن کفش دقت کنید. کفش های مرغوب و باکیفیت وزن متناسبی دارند و  با آن ها در پا احساس سبکی خواهید کرد. کفش های بی کیفیت اما اکثر وزن سنگینی دارند و سبب ناراحتی پا خواهند شد. پیشنهاد می کنیم با انتخاب کفش های سبک و راحت، هرچند گران تر، به سلامت خود اهمیت دهید.

 

کفش چرم

بدون شک، مواد سازنده کفش ها در کیفیت و راحتی آن ها نیز نقش دارند، کفش های چرمی علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند به خاطر منافظی که در سطح آن ها وجود دارد سبب جریان داشتن هوا در پا شده و ار طرفی مانع از عرق کردن و خستگی پاها نیز خواهند شد.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

محصولات چرمی از زمان های گذشته تا به امروز محبوب بوده  و هستند و هیچ گاه نیز از مد نیافتاده اند. تولیدی های چرمی نیز از علاقه افراد به محصولات چرمی آگاه اند و تلاش می کنند با به کار گیری مواد اولیه و چرم مناسب، ملزومات چرمی را در ابعاد و طراحی های متنوعی تولید و عرضه کنند تا نظر سلایق مختلف را جلب کنند. از طزفی افراد خاص پسند و شیک پوش همیشه ارزش ویژه ای برای محصولات چرمی قائلند و سعی می کنند در هر فصلی، بخشی از استایل خود را با لوازم چرمی تکمیل کنند. از طرفی کیف و کفش های چرمی جلوه ای خاص و زیبا برای استایل افراد ایجاد می کند که کمتر کسی می تواند زیبایی آن را نادیده بگیرد، از همین رو این مطلب را به معرفی انواع کیف های چرم زنانه اختصاص داده ایم.

 

کیف چرم زنانه دوشی

این کیف های زیبا و اسپرت در دهه 90 میلادی به صنعت مد وارد شدند و به دلیل راحتی و جلوه زیبایی که دارند مورد پسند بسیاری از بانوان هستند. می توانید کیف چرم دوشی را برای شرکت در مناسبات مختلف و یا استفاده روزانه در نظر بگیرید.

 

کیف چرم زنانه دسته دار

این کیف ها به دلیل بندی که دارند، جابه جایی و حمل وسایل را راحت می کنند و از طرفی بسیاری ار کیف های چرمی قابلیت این را دارند که اگر به بند آن ها نیازی ندارید، بند را جدا کرده و بدون آن از کیف چرمی خود استفاده کنید.

 

کیف چرم زنانه زنجیر دار

کیف های زنجیر دار و پر زرق و برق، انتخابی ایده آل به همراه پوشش مجلسی هستند و بدون اغراق جلوه ی گیرا و فریبنده ای برای پوشش شما ایجاد خواهند کرد به خصوص که اگر در رنگ آن هوشمندی کافی به کار ببرید و کیف خود را در هارمونی کامل با لباس های خود انتخاب کنید. اما اگر رنگ کیف چرم زنجیری شما خنثی باشد می توانید در دورهمی های دوستانه و یا به همراه پوشش روزانه نیز از آن استفاده کنید و لذت ببرید!

 

انواع دیگر کیف های چرمی را در لینک زیر بخوانید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید!

https://www.sorenaleather.com/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%a9%db%8c%d9%81-%da%86%d8%b1%d9%85-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/ چرم سورنا

 



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

با فرارسیدن سرما بسیاری از بانوان و دختران خوش سلیقه به سمت خرید بوت ها و نیم بوت های چرمی می روند. در این مطلب برای اینکه بتوانید خرید بهتری انجام دهید نکاتی را توضیح می دهیم که می تواند در زمان خرید بوت چرم زنانه بسیار کمک کننده باشد.

 

اولین نکته: رنگ بوت یا نیم بوت چرمی

بدون شک رنگ هایی مثل مشکی و قهوه ای علاوه بر آن که بسیار شکیل هستند، به همراه انواع پوشش ها هارمونی مناسبی ایجاد می کنند و بدون هیچ محدودیتی دست شما را باز می گذارند تا به همراه انواع لباس های زمستانه خود از جمله پالتو، بارانی و... آن ها را مورد استفاده قرار دهید. البته منکر زیبایی رنگ های شاد و جذاب دیگر نیستیم اما با توجه به حساسیتی که بسیاری از بانوان نسبت به پوشش خود دارند و همچنین گران بودن بوت های چرمی، رنگ هایی که با اکثر رنگ ها ست می شوند، انتخاب مناسبتری خواهد بود.

 

دومین نکته: به پاشنه بوت چرمی دقت کنید!

بوت های پاشنه بلند پاهای شما را کشیده تر نشان می دهند و جلوه زیباتری برای استایل شما ایجاد می کنند. اما فراموش نکنید که اگر دیسک کمر و یا مشکلان مشابهی داشته باشید و در عین حال از بوت های پاشنه بلند استفاده کنید، کمر درد بیشتری احساس خواهید کرد و طولانی مدت با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. بهتر است ابتدا شرایط بدنی خود را بسنجید و سپس اقدام به خرید بوت یا نیم بوت چرمی کنید.

 

سومین نکته: اصل بودن چرم را بررسی کنید!

اولین پیشنهاد ما برای خرید چرم اصل، مراجعه به فروشگاه های معتبر است. ولی به طور کلی اگر با ویژگی های چرم اصل آشنایی داشته باشید و در این خصوص اندکی مطالعه کرده باشید، به شکل بهترین می توانید چرم اصل را از غیر اصل تشخیص دهید. از جمله چرم اصل هیچ بویی ندارد و بافت آن منظم نیست.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

هر فصلی پوشش خاص خودش را می طلبد و برای تجربه استایلی شیک و جذاب نیاز است که هر فصل از کیف و کفش ها مخصوص همان زمان استفاده کنید تا استایلی زیبا و کامل داشته باشید. فصل زمستان هم بیش از هر چیزی به یک جفت نیم بوت و یا بوت، پالتو و شال و کلا های هیجان انگیز نیاز دارد. در بین طیف وسیعی از کفش ها و چکمه هایی که در زمستان تولید و عرضه می شوند، بوت و نیم بوت های چرمی جلوه جذاب تری دارند و از ماندگاری بیشتری برخوردارند، همچنین به دلیل کیفیت بالایی که دارند، پاها نیز در آن ها راحت تر خواهند بود و می توانید یک پیاده روی دلچسب را با بوت و یا نیم بوت چرمی خود در یک عصر دل انگیز زمستانه تجربه کنید.

 

مزایای نیم بوت چرم زنانه

این نیم بوت ها علاوه بر جلوه کلاسیک و زیبایی که دارند، میتوانند از پاهای شما در برابر رطوبت باران و برف نیز مراقبت کنند، چرا که بارش برف و باران جزء جدانشدنی فصل زمستان و حتی پاییز است و به همراه داشتن یک جفت بوت با کیفیت و راحت از ملزومات این فصل سرد به شمار می رود.

 

نیم بوت زیپی یا بندی؟

اگر از جمله بانوانی هستید که زمان زیادی برای باز و بسته کردن بندهای بوت خود ندارید و یا انجام این کار از حوصله شما خارج است، پیشنهاد میکنیم از بوت های زیپی استفاده کنید، بوت های زیپی ضمن اینکه جلوه زیبایی دارند به راحتی  و در کمترین زمان باز و بسته می شوند و انتخابی ایده آل برای بانوان پر مشغله به حساب می آیند.

 

نکات خرید نیم بوت و بوت چرمی

قبل از هر چیز به ارتفاع پاشنه نیم بوت توجه داشته باشید، اگر قصد دارید از نیم بوت خود در طول روز و برای ساعات طولانی استفاده کنید بدون شک ارتفاع زیاد می تواند پای شما را خسته و کمرتان را با مشکل مواجه کند. هیچگاه برای زیبایی بیشتر، سلامتی خود را به خطر نیاندازید!
اگر می خواهید نیم بوت شما به راحتی با هر رنگی از پالتو و کت شما هماهنگ شود، بوت های چرم مشکی رنگ را به شما توصیه می کنیم تا هر روز دغدغه هماهنگی پوشش خود را نداشته باشید!

 

و در آخر یک پیشنهاد: همیشه قبل از خرید نیم بوت و بوت چرمی، نگاهی به جدیدترین مدل های آن سال بیاندازید تا خریدی هوشمند و مدرن را تجربه کنید...

 

منبع: https://www.sorenaleather.com/%da%a9%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d9%86%db%8c%d9%85-%d8%a8%d9%88%d8%aa-%da%86%d8%b1%d9%85-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87-2020/



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد